26 de Junio 2024 /#orientacionprofesional

La força dels municipis en l’orientació academicoprofessional

Fecha y hora: Jueves, 11 de Julio 2024 / 11:00 h

Lugar: Hub Social Fundació Bofill (C/Girona 34, Barcelona)

#orientacionprofesional, #Municipisorientadors

Quins són els rols clau de les administracions locals en l’orientació dels joves? Com podem millorar la coordinació entre els municipis per reforçar l’orientació dels estudiants?

El dijous 11 de juliol al Hub Social de la Fundació Bofill debatrem sobre aquestes i altres preguntes en el marc de l’acte La força dels municipis en l’orientació acadèmico-professional, organitzat per Fundación Bertelsmann amb la col·laboració de la Fundació Empieza Por Educar i amb el suport de la Plataforma Zero Abandonament de la Fundació Jaume Bofill.

Durant la jornada, coneixerem com els municipis poden reforçar l’orientació dels joves i establir xarxes amb professionals de l’administració local i altres entitats dedicades a aquest àmbit.

Rosalina Alcalde, Dra. Plataforma Zero Abandonament.
Cesc Jové, Tècnic d’educació | Regidoria de Joventut, Educació i Ocupació, Ajuntament de Lleida
Pepi Vázquez , Cap de projectes educatius | Departament d’educació, Servei
Modera: Quim de Gispert, de la Fundación Empieza Por Educar
SOAC: un recurs per aconseguir la integració i igualtat d’oportunitats per a les persones al llarg de la vida (Lleida). Cesc Jové -Tècnic d’educació | Regidoria de Joventut, Educació i Ocupació, Ajuntament de Lleida
Terrassa Tria el teu futur: Javier Lacarcel, Cap del Servei d’Orientació i Acció Educativa |Promoció Econòmica i Educació, Ajuntament de Terrassa, Carlos Pereira Blanco, Cap del servei d’empresa i Intermediació / Foment de Terrassa SA / Àrea de Promoció econòmica i educació i Verònica Ruiz Ratia, Cap del servei de projectes i processos / Foment de Terrassa SA / Àrea de Promoció econòmica i educació
Programa Orienta’t: Montse Muñoz, Tècnica d’Educació | Servei d’Educació, Ajuntament de Vilafranca del Penedès i Dolors Peñafiel, Cap del servei d’Educació | Servei d’Educació, Ajuntament de Vilafranca del Penedès
Administració local i centres educatius, un projecte en comú: Pepi Vázquez, Tècnica d’educació | Departament d’educació, Servei de Polítiques d’Igualtat d’Oportunitats, Ajuntament de Viladecans.
El model de ciutats orientadores “Guiding Cities”: Montse Oliveras, Psicòloga i orientadora professional, cofundadora de D’EP Institut i Educaweb i Gemma Latorre, directora de l'Àrea de Projectes Educatius i d'Orientació a DEP Institut (via Zoom -es compartirà l'enllaç el mateix dia de l'esdeveniment)
Clara Bassols, Directora Fundación Bertelsmann
Carles López, director de la seu de Catalunya de la Fundació Empieza Por Educar